Mersin İş İlanları 2011

Mersin İş İlanları 2011

Mersin, Türkiye’nin en büyük 7. ilidir. Bu büyüklük, gelişmişlik seviyesi ve ekonomi göz önüne alınarak belirlenmiştir. Türkiye’nin güneyindedir. Akdeniz’in kıyısındadır.

Turizm sektörü açısından, oldukça önemlidir Mersin.
Turizmin başkenti olan Antalya’ya yakınlığı ile, elverişli iklim koşulları ile, ve doğal güzellikleri ile, birçok ülke vatandaşları için çekim merkezidir Mersin.

Mersin Limanı, Türkiye’nin en önemli limanlarından bir tanesidir. Özellikle Kuzey Afrika ve Akdeniz ülkelerine, bu liman aracılığı ile ihracat yapılmaktadır.

Mersin’de, onlarca fabrika bulunmaktadır. Bu açıdan, Türkiye’nin önde gelen illerindendir. Coca Cola ve Kromsan gibi firmaların fabrikaları, Mersin’de bulunur. Bu fabrikalarla istihdam edilen işçilerin sayısı, on binlerle ölçülmektedir.

Mersin arazilerinin, yüzde 35’i işlenmektedir. Özellikle meyve yetiştiriciliği yaygındır. Örneğin, Anamur muzu, tüm dünyada meşhur olmuş-adını duyurmuş bir muz çeşididir.

Az miktarda hayvancılık faaliyetleri de ilde geçim kaynağı oluşturmaktadır.

2011 yılında Mersin merkezli yayımlanmış olan iş ilanları, aşağıda hazırladığımız Mersin İş İlanları 2011 sayfasında bulunmaktadır. Bu sayfaya tıklayarak, aradığınız işi bulmak konusunda sağlam bir başlangıç yapabilirsiniz.

Mersin İş İlanları 2011

This entry was posted in Mersin İş İlanları 2011. Bookmark the permalink.

2 Responses to Mersin İş İlanları 2011

  1. FATMA says:

    ben fatma.mersin de oturuyorum.lise mezunuyum.36 yaşındayım.daha önce de çocuk baktım.3 kız çocuğum var onları da ben büyüttüm.17,14,12yaşlarında.temiz,düzenli,güvenilirim ve itinayla çalışırım.çocukları çok seviyorum.sadece bana ulaşmanız yeterli EV TEL:03243415602

  2. Anonymous says:

    вєη нαℓιℓ ιвяαнιм вιℓιк. мєяѕιη'∂є σтυяυуσяυм. ℓιѕє мєzυηυуυм. ∂αнα öη¢є ρℓαѕтιк ƒαвяιкαℓαяıη∂α çαℓışтıм. 1982 gαzιαηтєρ ∂σğυмℓυуυм. вєкαяıм. αѕкєяℓιğιмι уαρтıм.15 уıℓℓıк çαℓışмα нαуαтıм ναя. тєℓ:05358839365 7/24 ѕααт υℓαşαвιℓιяѕιηιz

Leave a comment